Monday, December 29, 2008

From Batu Pahat To Key eLL ~~haha

ermm...xley tdo aku mlm nie...sok nk balik kL da...igt mlm nie nk rez..
memandangkan aku gy sane 4 a long term, so aku gy lepak kat kdai mamak KMS,jmpe kwn2 ak dulu..berbekalkan kopi o ngan winston 18's(baru bli tue), ak pun dok lar berbual ngan member ak..
smbil2 tue, ak ber "reply2" msg ngan aweks ak, tp sumpah xslese...member sume jeling2 kat enset ak, nk tgk ape msg yg ak ng reply...hahha..siot ar..tp adat ar,dulu dorunk balas msg aweks dorunk aku bace, skrng aku lak yg kene..siap kene bhn lagi tue...damnn... ;p
tp member nye hal tak kisah ler..dorunk pun da mcm adek bradek ak...rahsia xkan kemana..
then,ade satu kete bmW 5 series paking btul2 sbela meja ktorang lepak..tgk no.plate cam knal...
rupe2nye, bos member aku...aku igt die ade skali lam kete tue, kalo die turun dr kete tue, giler bapak market...5series bai..tp die xde lak...member2 die je yg turun...kalo ak dpt kete tue, aku simpan umah..lepak bwk moto suda.....hahah..
pikiran aku da melayang da psal bMw td, tgk jam da kol 12lbey, sok nk grak kL nek moto, lbey bek aku calo...
tp member aku sorang nie nk copy cite spiderman3 kat pC....die balik jap amek pendrive kindston die..pas da siap copy,ak ngan die lepak jap pan umah ak..smoke dulu...
die bkk cite psal tmpat belajar die, aku lak bkk cite psal tmpat keje aku..besh gak mlm2 smoke smbil ber cheritera...masyuk giler...
erm,,,,,da abes cite, die balik, aku lum ngantuk lagi.tue yg smpat jap penuh2 kan blog haku nie..
kayla, sok ak da nk grak...aku harap slamat pegi n balik...
Insya Allah...
chow...

No comments:

Post a Comment

Dont Hesitate To Put A Comment