Friday, January 30, 2009

visit Tun Dr.Mahathir Mohamad blog


1. Rencana ini telah ditulis semasa pilihanraya sedang berjalan. Saya pilih untuk tidak menyiarkannya pada masa itu supaya tidak dituduh mencuba mempengaruhi keputusan. Saya telah dikritik oleh seorang ahli UMNO kerana rencana saya berkenaan dilema pengundi. Rencana ini adalah sebagai jawapan kepada pengkritik saya.

2. Saya telah nyatakan pendirian saya dalam pilihanraya kecil ini iaitu saya tidak memihak kepada sesiapa.

3. Bahawa bagi sesetengah ahli UMNO pilihanraya ini penting, itu adalah pendapat mereka. Bagi saya pilihanraya kecil ini penting kepada UMNO jika ahli-ahli dan pemimpinnya dapat faham dan mengambil iktibar dari keputusannya. Saya tidak yakin mereka akan faham. Mereka akan nafi segala kesalahan mereka seperti dengan prestasi buruk pilihanraya Mac 2008.

p/s : itulah luahan seorang bekas pemimpin yg berdedikasi..amat prihatin terhadap bekas parti pimpinan nya..ternyata beliau kecewa dengan keadaan politik yg tidak menentu kerana dasar pemimpin yg baru,,,

layari blog Tun : www.chedet.co.cc

No comments:

Post a Comment

Dont Hesitate To Put A Comment